Wymiana produktu

Jeżeli chcesz wymienić towar na inny odeślij go do Nas na adres jak do zwrotu. W międzyczasie możesz zamówić właściwy produkt a my wykonamy zwrot środków.

Pomyłka w zamówieniu

Jeśli przez przypadek nastąpiła pomyłka w Twoim zamówieniu skontaktuj się z nami na pimotki@gmail.com, wyślij zdjęcie wszystkich kartek dołączonych do zamówienia oraz zdjęcia otrzymanych produktów. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować stany produktów, monitoring z pakowania oraz szybko naprawić swój błąd.

Reklamacja produktu

W celu reklamacji produktu, dostrzeżenia wady lub uszkodzenia skontaktuj się z nami na pimotki@gmail.com w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Podstawą do reklamacji jest wysłanie zdjęcia karty zamówienia dołączonej do przesyłki oraz zdjęcie produktów. Nie wyrzucaj ich. Możliwe że konieczne będzie odesłanie.

Zwrot zamówienia lub produktu

Jeśli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, odeślij go do nas na adres:

Sklep PIMOtki, Warszawska 183, 26-617 Radom tel. 504763088, email: pimotki@gmail.com

lub skorzystaj z opcji SZYBKICH ZWROTÓW na www.szybkiezwroty.pl/pimotki

Dołącz do paczki karteczkę z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia.
Masz na to 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  • GABARYT A – 12,90 zł
  • GABARYT B – 14,90 zł
  • GABARYT C – 18,90 zł

Zwrot za zwracane produkty będzie pomniejszony o koszt wysyłki.