Wymiana produktu

Jeżeli chcesz wymienić towar na inny odeślij go do Nas na adres jak do zwrotu. W międzyczasie możesz zamówić właściwy produkt a my wykonamy zwrot środków.

Pomyłka w zamówieniu

Jeśli przez przypadek nastąpiła pomyłka w Twoim zamówieniu skontaktuj się z nami na pimotki@gmail.com, wyślij zdjęcie wszystkich kartek dołączonych do zamówienia oraz zdjęcia otrzymanych produktów. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować stany produktów, monitoring z pakowania oraz szybko naprawić swój błąd.

Reklamacja produktu

W celu reklamacji produkty, dostrzeżenia wady lub uszkodzenia skontaktuj się z nami na pimotki@gmail.com

Zwrot zamówienia lub produktu

Jeśli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, odeślij go do nas na adres:

Sklep PIMOtki, Warszawska 183, 26-617 Radom tel. 504763088, email: pimotki@gmail.com

lub skorzystaj z opcji SZYBKICH ZWROTÓW na www.szybkiezwroty.pl/pimotki

Dołącz do paczki karteczkę z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia.
Masz na to 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Zwrot za zwracane produkty będzie pomniejszony o koszt wysyłki.