Przelew Tradycyjny lub BLIK

BLIK na nr tel: 504 763 088

NR KONTA PLN:
82 1240 3259 1111 0010 8943 9260

NR KONTA EURO:
25 1240 3259 1978 0011 4448 1005


TYTUŁEM: NR ZAMÓWIENIA

IBAN: PL82124032591111001089439260
SWIFT: PKOPPLPW

Przy płatnościach przelewem czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania przelewu na koncie sprzedawcy.

Płatności PayPo

Kup i zapłać dopiero za 30 dni. Więcej szczegółów znajdziesz pod tym linkiem: https://paypo.pl/

Kupując z PayPo masz aż 30 dni na zapłatę za zakupy – bez dodatkowych kosztów. Płacisz dopiero po odebraniu zamówienia, po sprawdzeniu produktów i po stwierdzeniu, że Ci pasują, bez zamrażania swoich środków. Świat zakupów przed PayPo nie był tak wygodny i bezpieczny.

Płatności Online i PAYPAL

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Tpay.
W przypadku zwrotu środków, np gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej, zwrot odbędzie się na rachunek karty użytej do płatności.

Przerwało Twoją płatność?

Przerwało Twoją płatność ale przyszedł do Ciebie SMS i Email o nowym zamówieniu?

Nie martw się

Wszystkie produkty są dla Ciebie zarezerwowane.

Aby otrzymać zamówienie wykonaj jeden z 4 sposobów:

1. Znajdź w swojej skrzynce email od TPAY i kliknij ponowienie płatności
2. Zrób nowe zamówienie a to anulujemy po 6 dniach
3. Wykonaj przelew BLIK na – 504 763 088
4. Wykonaj przelew tradycyjny – Sklep PIMOtki – 82 1240 3259 1111 0010 8943 9260

Po zaksięgowaniu wpłaty wyślemy potwierdzenie opłaty SMS

Zamówienie nieopłacone po 3 dniach roboczych otrzyma status zamówienia oczekującego a za kolejne  3 dni robocze zostanie anulowane.

PIMOtki tel. 504763088 lub 696743484